درباره ما  |  ارتباط با ما  |  RSS  |  آرشیو  |  1403-02-04  |  2024-04-23  |  بروز شده در: 1403/02/04 - 05:59:0 FA | AR | PS | EN
کشته شدن ۱۱ جنگجوی مسلح توسط نیرو های پاکستانی             آینده تاریک یا روشن؛ در انتظار اقتصاد افغانستان            هشدار سازمان ملل از افزایش تعداد کودکان مبتلا به سوء تغذیه در افغانستان            آغاز مذاکرات درباره توافق همکاری امنیتی امریکا و اوکراین            نگرانی سازمان ملل از تاثیر جنگ بر سلامت روانی مردم غزه            وزیران خارجه اتحادیه اروپا با افزایش تحریم‌ها علیه ایران موافقت کردند             افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا تاریخ‌سازی کرد            بزرگان اهل تشیع خواهان آغاز پروژه‌‌های عمرانی در مناطق شان شدند             حامدکرزی بر ضرورت «تفاهم ملی» در افغانستان تاکید کرد             نگرانی مدافعان حقوق بشر از وخامت وضعیت مهاجران افغان در پاکستان            ابراز نگرانی سازمان توسعه‌ای ملل‌متحد نسبت به احتمال کم آبی در افغانستان             ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران وارد پاکستان شد            شورش در پاریس در پی کشته شدن سه تبعه افغان            حکومت طالبان برای ازبکستان سفیر جدید تعیین کرد            فرا رسیدن زمان پایان اشغالگری رژیم اسرائیل            






تاریخ نشر: 1398/01/20 - 12:54:0
تعداد بازدید: 1158
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ صدرنشینی ابرقهرمانان

آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدید بود، که «سَم» «Venom (2018)» توانست صدر گیشه فروش فیلم‌های جهان را در اختیار داشته باشد، همچنین دیگر فیلم‌های سینمایی به ترتیب در جدول فروش هفتگی قرار گرفته‌اند.

در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:

****

5) کاپیتان ماروِل Captain Marvel

بازگشت دنیای مارول با فیلم شزم/ صدرنشینی ابرقهرمانان در جدول فروش سینمای جهان

فیلم سینمایی کاپیتان مارول جدیدترین اثر ژانر اکشن، تخیلی استودیو والت دیزنی است که به‌دست آنا بودن و رایان فلک کارگردانی شده است. در فیلم کاپیتان مارول بازیگرانی همچون بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، جایمن هانسو در نقش کوراث، لی پیس در نقش رونان، لاشانا لینچ در نقش ماریا رامبو، جما چان در نقش مین-اروا، انت بنینگدر نقش دکتر وندی لاوسون حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

داستان فیلم کاپیتان مارول در دهه ۱۹۹۰ در جریان است. فیلم کاپیتان مارول یک ماجراجویی کاملا جدید محسوب می‌شود که در آن برهه زمانی‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد که تا به امروز در دنیای سینمایی مارول دیده نشده است. این فیلم داستان ماجراجویی‌های کارول دنورز و نحوه‌ تبدیل شدن او به یکی از قدرتمندترین قهرمانان دنیا را به تصویر می‌کشد. زمانی که یک جنگ بین کهکشانی میان دو نژاد بیگانه صورت می‌گیرد و کم کم به زمین نزدیک می‌شود کارول دنورز به همراه گروه کوچکی از متحدانش به این نتیجه می‌رسند که سرنوشت دنیایی که در آن زندگی می‌کنند در دست خودشان قرار دارد.

این فیلم که پیش بینی های زیادی مبنی بر فروش فوق العاده را توسط سینماگران پشت سر خود می دید توانست در هفته اول خود رکورددار فروش در سال ۲۰۱۹ شود و هیجان گیشه را دوباره به سینمای جهان برگرداند.

این فیلم در هفته پنجم نمایش خود در آمریکای شمالی و با در اختیار داشتن ۴۳۱۰ سالن سینما تواست ۱۲/۶ میلیون دلار فروش کند و در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

4) ما Us

بازگشت دنیای مارول با فیلم شزم/ صدرنشینی ابرقهرمانان در جدول فروش سینمای جهان

کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس تازه ترین اثر خود را که در ژانر وحشت است در هفته گذشته به روی پرده سینما بردند که با استقبال مخاطبان این ژانر مواجه شد.

جردن پیل کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که در سال گذشته برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرد، حالا با یک اثر قابل توجه دیگر در نقش کارگردان و فیلمنامه نویس به سینما بازگشته است.

لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس، وینستون دوک، تیم هیدکر، یحیی عبدالمتین دوم، آنا دیوپ، دوک نیکلسون، شهدی رایت جوزف، ایوان الکس، مدیسون کوری، کالی شلدون، نوئل شلدون، تام پلفری و کارا هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم ترسناک داستان یک مادر با بازی لوپیتا نیونگو و یک پدر با بازی وینستون دوک را روایت می‌کند که تصمیم دارند به‌همراه فرزندان و دوستان خود (الیزابت ماس و تیم هیدرک) به ساحل برای استراحت و تعطیلات بروند، اما زمانی که شب فرا می‌رسد و اشخاصی غیر منتظره که به این سفر دعوت نشده بودند وارد این مکان می‌شوند، آرامش جای خود را به هرج و مرج می‌ دهد.

این فیلم در هفته سوم اکران خود تواست با فروش خود به فروش ۱۳/۸ میلیون دلاری دست پیدا کند و در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

3)دامبو Dumb )2019)

بازگشت دنیای مارول با فیلم شزم/ صدرنشینی ابرقهرمانان در جدول فروش سینمای جهان

کمپانی والت دیزنی جدیدترین اثر خود را که در ژانر تخیلی، ماجراجویی است به کارگردانی تیم برتون و فیلمنامه ای از آیرن کروگر روانه سینما کرده است.

این فیلم اقتباسی از یک انیمیشن سینمایی به همین نام است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شده بود.

بازیگران سرشناسی نظیر اوا گرین، کالین فارل،مایکل کیتون و دنی دویتو در فیلم اکشن بامبو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم Dumbo در مورد یک ستارهٔ سابق سیرک به نام هولت فریر است که پس از بازگشت از جنگ، برای گذران زندگی، دوباره وارد این عرصه می‌شود و در همان بدو ورود، صاحب سیرک با نام مکس دویچی مسئولیت مراقبت از فیلی تازه متولدشده با گوش‌های بزرگ را به وی واگذار می‌کند. در ابتدا این بچه فیل که دامبو نام دارد به خاطر فرم گوش‌هایش مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد، ولی در ادامه وقتی فرزندان هولت کشف می‌کنند که او توانایی پرواز کردن دارد، ماجرا به کلی تغییر می‌کند؛ دامبو از آن چیزی که وی را دستمایهٔ تمسخر دیگران قرار داده بود، بهترین بهره را می‌برد و تبدیل به معروف‌ترین ستارهٔ سیرک می‌شود. در این هنگام سرمایه‌داری شرور با نام وندویر با همکاری بندبازی به نام کولت سعی می‌کنند تا هر طور شده سیرک را به دست بیاورند و دامبو را به ستاره‌ای پولساز تبدیل کنند.

دامبو در هفته دوم اکران خود با فروش ۱۸/۲ میلیون دلار در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

2) قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary) 2019)

بازگشت دنیای مارول با فیلم شزم/ صدرنشینی ابرقهرمانان در جدول فروش سینمای جهان

قبرستان حیوانات خانگی یکی از جدیدترین آثار ژانر وحشت کمپانی پارامونت پیکچرز(Paramount Pictures) است که مورد استقبال منتقدان و مخاطبان سینما قرار گرفته است.

کوین کولش و دنیس ویدمایر کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ بر عهده داشته‌اند. پیش از این در سال ۱۹۸۹ فیلم Pet Sematary تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته بود که عملکرد چندان موفقی را در نزد منتقدان و تماشاگران نداشت و نتوانست موفق عمل کند.

جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال، امی سیمتز در نقش ریچل کرید، هوگو لووی به‌همراه لاووا هر دو در نقش گیج کرید و جتی لارنس در نقش الی کرید، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم ترسناک داستان پزشکی به نام لوییس کرید (با بازی جیسون کلارک) را روایت می‌کند که به واسطه‌ شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه مین گرفته، به همراه همسر خود یعنی ریچل (با بازی امی سیمتز) و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ولی در ادامه جاده‌ کنار خانه که اتومبیل‌های سنگین با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و همچنین قبرستانی که در جنگل پشت خانه قرار دارد، باعث نگرانی او و خانواده‌اش می‌شود. لوییس پس از مدتی متوجه می‌شود موجوداتی که در این قبرستان دفن می‌شوند، دوباره احیا می‌شوند و با شمایلی عجیب به زندگی باز می‌گردند؛ موضوعی که در ادامه، زندگی لوییس و خانواده‌اش را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این فیلم ترسناک در هفته نخست نمایش خود توانست ۲۵ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

1) شزم !Shazam

بازگشت دنیای مارول با فیلم شزم/ صدرنشینی ابرقهرمانان در جدول فروش سینمای جهان

فیلم شزم یکی از جدیدترین آثار اکشن و کمدی کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) است که به‌ دست دیوید اف سندبرگ کارگردانی شده است.

در این فیلم بازیگران محبوبی همچون اشر انجل در نقش ویلیام «بیلی» بتسون، زکری لی‌وای در نقش شزم، مارک استرانگ در نقش دکتر تادئوس سیوانا، جک دیلن گریزر در نقش فردریک «فردی» فریمن،جایمن هانسو در نقش شزم، فیث هرمن در نقش دارلا دادلی، گریس فالتون در نقش مری برامفیلد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه ما ابرقهرمانانی را درون خود داریم اما فقط کمی جادو نیاز است تا بتوانیم آن را بیرون بیاوریم و از آن استفاده کنیم. در رابطه با بیلی بتسون (با بازی اشر انجل) می‌توان گفت که او تنها با فریاد زدن یک کلمه، می‌تواند از یک پسر بچه یتیم ۱۴ ساله به یک ابرقهرمان بزرگسال و قوی هیکل به نام شزم (با بازی زکری لی‌وای) تبدیل شود. با اینکه شزم از لحاظ فیزیکی قدرتمند و خداگونه است، اما از درون هنوز هم قلب یک کودک را دارد. حال شزم با این جسم، دقیقا کارهایی را که یک نوجوان با دیدن قدرت‌های ابرانسانی دوست دارد انجام دهد، انجام می‌دهد و با آنها خوش می‌گذراند؛ آیا می‌تواند پرواز کند؟ آیا دید اشعه ایکسی دارد؟ می‌تواند از دستانش رعد و برق پرتاب کند؟ او با انجام چند آزمایش، تمام این کارها را انجام می‌دهد. با این حال، او باید هرچه سریعتر، نحوه کنترل و استفاده از قدرت‌های جدید را بیاموزد تا بتواند با نیروهای شروری که توسط دکتر تادئوس سیوانا (با بازی مارک استرانگ) کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

این فیلم تا حد زیادی هم مورد تحسین منتقدان سینمایی قرار گرفت. بخش زیادی از منتقدانی که این فیلم را تماشا کردند، از نحوه عملکرد و ایفای نقش زکری لی‌وای و جک دیلن گریزر فوق‌العاده لذت بردند و سبک کارگردانی دیوید اف سندبرگ را هم مورد تحسین قرار دادند. اما این تمام ماجرا نیست؛ زیرا آنها از سبک بسیار جذاب و همچنین شوخ‌طبعی زیبایی که این فیلم داشت هم تا حد زیادی لذت بردند و به عنوان نقاط قوت این اثر دانستند.

شزم در هفته نخست اکران خود در آمریکای شمالی تواست با در اختیار داشتن ۴۲۱۷ سالن سینما به فروشی معادل ۵۳/۴ میلیون دلار دست پیدا کند و در صدر جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

 

 

 

لینک مطلب: https://www.ansarpress.com/farsi/10696


تگ ها:






*
*

*



نیز بخوانید

اعلام فهرست فلم‌های اولین جشنواره بزرگ فلم مسلمانان


نمایش فلم هندی The Kerala Story در تلویزیون دولتی هند جنجال آفرید


افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است


الفت آهنگ استاد موسیقی کلاسیک افغانستان چشم از جهان بست


ویل اسمیت: قرآن را تا آخر مطالعه کردم


موزیم ملی افغانستان تاریخی‌ترین موزیم‌ها در سطح منطقه است


آغاز کنسرت‌های ارکستر جوانان افغانستان در انگلستان


مراسم عروسی پسر امبانی با اشتراک 50 هزار مهمان برگزار شد


یونسکو باید به میراث‌های فرهنگی افغانستان توجه کند


برندگان شصت‌ونهمین دور جوایز "فلم‌فیر" مشخص شد


نامزدان بخش عمده جوایز اسکار اعلام شد


ابراز نگرانی پوجا بنرجی بازیگر هندی از وضعیت زنان در افغانستان


«سوسک طلایی» در دستان فریبا حیدری کارگردان افغان


سفر مقامات میراث فرهنگی و گردشگری هرات به مشهد


برگزاری سومین همایش ادبی «نگین سلیمانی» در مزارشریف


فلم های کلاسیک امیتابچهن در فرانسه


فلم Maleficent 3 با بازی انجلینا جولی ساخته خواهد شد


راشمیکا ماندانا، از زنان خواست در مورد آزار و اذیت‌ در شبکه‌های اجتماعی صحبت کنند


۱۵۰ سال پیش حوزه زبان فارسی ۱۰ برابر امروز بود


امروز ساگرد تولد پادشاه بالیوود شاهرخ خان است که 58 ساله شد


عثمان خالد هنرپیشه پاکستانی آرزوی مرگ دردناک نتانیاهو را کرد


ایجاد «شورای عالی زبان‌های» محلی از سوی حکومت طالبان


موفقیت فلم های جهان جاسوسی سینمای هند رو به افزایش است


آسیب دیدن بناء های تاریخی و فرهنگی هرات در زلزله‌‌های اخیر


بازیگر مشهور سینما پرده از طلاق هفت ساله اش برداشت





پربازدیدها
پربحث ها


اخبار تازه را در موبایل خود ببینید.

ansarpress.com/m



نظرسنجی

به نظر شما با پذیرفتن خط دیورند و مرز فعلی بین افغانستان و پاکستان توسط افغانستان، صلح در افغانستان برقرار میشود؟

بله

خیر

معلومـ نیست

مشاهده نتایج


آخرین خبرها

پرواز نخستین گروه از زایران ایرانی پس از ۹ سال برای ادای حج عمره به عربستان

کشته شدن ۱۱ جنگجوی مسلح توسط نیرو های پاکستانی

آینده تاریک یا روشن؛ در انتظار اقتصاد افغانستان

هشدار سازمان ملل از افزایش تعداد کودکان مبتلا به سوء تغذیه در افغانستان

آغاز مذاکرات درباره توافق همکاری امنیتی امریکا و اوکراین

نگرانی سازمان ملل از تاثیر جنگ بر سلامت روانی مردم غزه

وزیران خارجه اتحادیه اروپا با افزایش تحریم‌ها علیه ایران موافقت کردند

افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا تاریخ‌سازی کرد

بزرگان اهل تشیع خواهان آغاز پروژه‌‌های عمرانی در مناطق شان شدند

حامدکرزی بر ضرورت «تفاهم ملی» در افغانستان تاکید کرد

نگرانی مدافعان حقوق بشر از وخامت وضعیت مهاجران افغان در پاکستان

ابراز نگرانی سازمان توسعه‌ای ملل‌متحد نسبت به احتمال کم آبی در افغانستان

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران وارد پاکستان شد

شورش در پاریس در پی کشته شدن سه تبعه افغان

حکومت طالبان برای ازبکستان سفیر جدید تعیین کرد

فرا رسیدن زمان پایان اشغالگری رژیم اسرائیل

تشکیل جلسه وزرای خارجه اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران

آیا امریکا جنگ اوکراین را به طرف جنگ جهانی سوم هدایت می‌کند؟

تا اکنون هیچ قطار ترانزیتی از افغانستان وارد ایران نشده است

تکذیب مذاکره مستقیم ایران و امریکا

آیا امریکا خواستار حذف قطر از میانجیگری است؟

با همکاری واشنگتن، اوکراین به افغانستان دوم تبدیل نخواهد شد

پیروزی پُرگول پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیون

رئال مادرید با پیروز در ال کلاسیکو گام بلند بسوی قهرمانی برداشت

پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان ادامه دارد


خبرهای پزشکی


خبرگزاري انصار ©  |  درباره ما  |  ارتباط با ما  |  نسخه موبایل  |  پیوندها  |  طراحى و پشتيبانى توسط: شركت شبكه نگاه
استفاده از مطالب اين سايت با ذكر منبع (لينك سايت) مجاز است.